Po pierwsze

Zmień swoje złe nawyki

Zmiana złych nawyków żywieniowych wpłynie korzystnie nie tylko na Twoją sylwetkę, ale przede wszystkim na Twoje zdrowie. Musisz sobie uświadomić, że Twoje odżywianie powinno się opierać na dostarczeniu organizmowi wszystkich potrzebnych mu składników odżywczych.

Jaka jest dieta Polaków?

w/g badań CBOS z 2020 roku [%]

0
Bardzo zdrowa
0
Raczej zdrowa
0 +
Bardzo niezdrowa

Popularne suplementy diety

Po drugie

Bądź bardziej aktywny

Poranna gimnastyka daje najwięcej korzyści zarówno dla ciała, jak i dla naszego umysłu. Ale nie trzeba od razu stawać na głowie czy dźwigać ciężary. Jeśli przed pracą nie masz zbyt wiele czasu, wystarczy lekki trening cardio lub nawet zwyczajne rozciąganie, by pobudzić krążenie i dotlenić organizm.  Jeśli jednak twierdzisz, że nie dasz rady wygospodarować ani minuty na aktywność poranną, to postaraj się ją znaleźć popołudniu lub też wieczorem na ćwiczenia fitness. Gwarantuje Ci, że zyskasz znacznie więcej sił do działania, a swoje cele osiągniesz jeden po drugim.

cwiczenia_cardio_w_domu

Najnowsze produkty do treningu

rownowaga_ciała_i_umyslu_magic_body
Po trzecie

Zrównoważ swoje ciało i umysł

Zawsze pamiętaj, że energia jest neutralna i dlatego jakość twojego istnienia zależy tylko od ciebie. Możesz być szczęśliwy lub nieszczęśliwy jak sobie życzysz. Nikt inny za to nie odpowiada. Jeśli jesteś głodny, jedz. Kiedy jesteś spragniony, pij. Jeśli chcesz spać, śpij. Kiedy chcesz ćwiczyć, ćwicz. Nie zmieniaj natury.

Jeśli posłuchasz swojego  ciała posłuchasz i natury, swojej wewnętrznej istoty. Będziesz czuł się coraz bardziej szczęśliwy, a Twoje ciało będzie magiczne.

Opinie naszych klientów

Wpisy z bloga

Ostatnie artykuły

Zapisz się na listę mailingową a otrzymasz Darmo eBooka

Shopping Cart